Nått fel på mig!

1kommentarer

Jag tror på fullande allvar att något är fel med mig.. Nått inombords som inte står rätt till...
Kan inte sätta fingret på det men...
Idag vakande jag åter igen utav att jag hade huvudvärk (migrän).. Har alltså storlipat hela förmiddagen pga att jag har haft så ont att jag helt enkelt inte kunnat sluta! Tagit ena värktabletten efter den andre och sen immigran!!

Mår fortfarande skit!

Att ha huvudvärk varenda dag och äta dessa värktabletter varenda dag kan ju inte göra mig gott alltså..

Jag är ständigt trött.. Orkar inte göra nått... Kan inte komma på när jag och V bara var tillsammans en hel kväll. Och göra sånt som vi gjorde förr.. kunde sitta uppe halva nätterna och kika tv eller äta sen middag eller vad som helst!!!
Nu hinner jag inte komma hem från jobbet innan jag somnat. Sover skit gör jag med..
Han tycker att detta är jättejobbigt att jag aldrig hittar på nått med honom utan bara vill vila eller sova. Och jag måt skit för att jag får såna skuldkänslor..

Jag hoppas verkligen att flytten och allt kommer att göra allt bättre.

Bättre psykiskt än medicinskt??

1 kommentarer

Mari

15 Nov 2009 10:36

Låter inget vidare, hoppas det ger med sig snart. Kramisar!

Kommentera

Publiceras ej