Högskoleprov=nervös!

0kommentarer

Ja i morgon gäler det då! Det som jag vart så nervös över så länge.  Jag ska göra högskoleprovet. Hoppas verkligen att jag skrällar och får ett jättebra resultat!

Idag ska vi alla åka och skriva på kontraktet på det hus som vi skall flytta in i 1 januari! Kommer att bli alldeles toppen.
Och senare ikväll så bär det av till Falköping och titta på när V har match!

----------------------------------------------------

Jag och Leo var ju och badade igår.. Han var jätteduktig och lyssnade bra på fröken. Och efterå passade jag på att motionera lite i vattnet och Leo han simmade på jättebra alldels själv med sin flyt-grej! Han hoppade från kanten flera gånger och tyckte det var jättekul...

Är så nöjd med simmet och ska verkligen fortsätta med detta ändå tills han absolut inte vill mer och kan simma helt själv och är självsäker i vattnet.


Kommentera

Publiceras ej