Sjuklingar radas upp!

1kommentarer

Igår när jag vakna så kände jag mig så där riktigt torr i halsen som man kan bli! som om man sovit med öppen mun hela natten och halsen blir uttorkad!
men denna gången började jag smått att hosta efteråt..
Tänkte för mig själv att nu kommer förkylningen!! Årets enda förkylning! Har en varje år!

Åkte dock till jobbet ändå! kändes okej fram tills jag skulle läsa högt! då började det kännas lite i halsen!
Och nu på morgonen så vaknade jag av att jag var tvungen att hosta och täppt i näsan var jag med!
Fasiken oxå!!

Ska jobba idag med! sen får vi se om det blir värre! då får jag nog stanna hemma!

Avskyr sånt!! Jag är ju en sån som är för snål för att vara hemma från jobbet! Får jätteångest när jag är hemma!!
Vet inte varför men är sån...
Har nog sammanlagt kanske max 10 sjukdagar på 5 år!!

Får hoppas att jag är bättre till på söndag då jag ska tävla igen!

1 kommentarer

EVE

17 Sep 2009 12:30

Det är väl bra att vara så? :) Vissa kan ju vara tvärtom istället och det är ju inte så bra!



Krya på dig!

Kommentera

Publiceras ej