Utbildning gånger två!

1kommentarer

Nu är det inte långt kvar... På måndag tar jag tåget till Lund och ska bo där halva veckan då jag ska på utbildning. Nej har inte med hundar att göra.. =) Utan jobb relaterat, detta är en utbildning som jag själv har valt att gå och då får man kosta på det själv oxå! Så några tusenlappar denna månaden går det bort där..
Vilket egentligen inte gynnar denna månad då jag behöver lägga pengar på annat!

Och nu om 20 minuter så åker jag till Klubben där jag ska vara hjälpinstruktör på Mariah´s kurs.
Har en riktigt huvudvärk som jag hoppas kommer att försvinna så fort jag kommer ut i friska luften!

Väntar bara på att V ska komma så han kan ta hand om min älskade pojk medans jag är borta några timmar.

Hoppas alla får en bra kväll!

1 kommentarer

liniz

26 Sep 2009 18:49

jag läser handel ju=) riktigt roligt faktiskt...=) ring mig måste ses snart ju... puusssa

Kommentera

Publiceras ej