Huset uppsagt

0kommentarer

Ja då har vi sagt upp huset.. Utan att ha hittat en annan bostad. Så det efterlyser vi just nu!
Känns inte bra att bo här.

Jag är ju en sån person som vill att saker och ting ska gå rätt till även om det är mitt fel. Jag är en sån som rapporterar när jag gjort fel osv..

Karin vår sk hyresvärd är en sån person som jag skulle kalla girig. Vill ha och ha och vill inget ge.. och det passar inte mig. Sen gillar inte Leo huset heller. han säger hela tiden att han är rädd. Tror för att det är flera våningar. Och det kan ja ju inte ha,.. Vill ju att alla i hushållet ska trivas.

Vi ska kolla på lite lägenheter i veckan är det tänkt men vi har ju 3 månader på oss så det är förhoppningsvis inte så bråttom! =)

Men om någon vet nått boende som är 3 rum eller mer så hör av er!

Kommentera

Publiceras ej