Ledig dag!

0kommentarer

Ja.. gick upp i morse och gjorde mig i ordning och klädde Leo innan det vr avfärd till dagis och jobbet för min del. Kommer fram och alla fröknar står utanför och meddelar att det är stängt idag och att dom inte vet hur det blir under resten av veckan.

Så vi åkte hem! Jag tog ledigt så vi kunde vara hemma. Just denna veckan började V att jobba så då kunde inte han vara hemma med honom. Men så mycket vi fått gjort!

ordet skotta bort snö nötte i huvet på mig så det fick jag göra. Balkongen som helt full med snö och äten taket på växthuset. Vill ju inte riskera att det rasar ihop.
Vi har tvättat och fixar disken mm... Jag har hunnit studa.. Ligger ju lite efter och måste få lite gjort. Ska fortsätta snart igen! Men först ska det lagas lunch till mig och LeoBus.

och orkar jag så ska jag städa mera! Får oss som inte har lediga dagar mitt i veckan så är ju en dag som denna guld värd!!
är man bara ledig som jag är på helgerna så vill man ju göra annat än att städa och dona. Vill ju hitta på roliga saker!

Kanske skulle koppla på selarna på vovvarna idag så Leo kan få åka lite bob efter..

Kommentera

Publiceras ej