Internetlös...

3kommentarer

Jag har varit utan internet i 2 veckor.. Känt mig lite hjälplös på något vis.. Vissa saker klarar man sig bara inte utan.. =)

Men ser att mina besökare troget har varit inne på min blogg ändå.. Trots att det varit dött i 2 veckor.. =)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Vi sover numera i våra sovrum på ovanvåningen. Det är i stort sett klart.. lite småfix bara så.. Vet inte riktigt vilket jag ska ta näst.. Hallen däruppe som sitter ihop med trappan är ju bara för j*vla ful!!
Och vardagsrummet måste fixas.. Gahh!

Aja... hoppas att alla andra haft det bra tills nu.. Bjuder på lite bilder:


 
Leo´s rum i före och efter bild.. Var väldigt rosa innan på alla väggar runt om.
Men nu är det grönt med fondvägg...(i denna delen av rummet)

 
Lekdelen i Leo´´s rum..


Huset...


Leo somnade på köksbordet ikväll då.. =) Min lilla plutt!



3 kommentarer

Mari

15 Jan 2010 19:33

Huset ser jättemysigt ut!

Anna

19 Jan 2010 19:42

vad mysigt det ser ut! vi måste verkligen komma och hälsa på snart!!!

massor med kramar på er allihopa!

Eve

26 Jan 2010 14:12

Men lille vän! :)

Kommentera

Publiceras ej