En totalt fullspäckad helg...

0kommentarer

Det är måndag och jag är tillbaka i verkligheten. Gå upp tidigt. säga hejdå till Leo som ska vara hos pappan sin i några dagar. Åka till jobbet....

Sluatde lite tidigare i fredags då jag och Mariah skulle åka till Göteborg på utbildning i ledarutveckling. Eller L2:an som vissa kallar den.. =)
Vi hade jättetrevligt... Tiden bara flög iväg. Det bästa av allt måste vart att jag byggde lego på kursen och sov i en knakig garderob.
På lördag eftermiddagen när vi åkte hem så tog vi en omväg till Ikea och handlade lite. Jag har nog aldrig sprungit så fort inne på Ikea nån gång..

Helgens höjdpunkt var att jag åkte ner till Trelleborg och bestämde vilken av valparna jag ville ha. Jag hade noga valt ut vad jag skulle kolla efter och hittade min framtida stjärna.



Denna lilla svartvita tuffingen blir det..

Bil resan gick ju så där.. Dit vägen var helt okej.. Leo var jätteduktig och lekte med ditt lego hela vägen dit..
Inne hos valparna tyckte han att det var jätteskoj. Han lekte och myste med alla.

Så om 2 helger så åker vi och hämtar henne!! Ser verkligen fram emot detta.
Nu ska jag återgå till vardagen och kika lite på greys anatomy avsnitt innan jag ska ut på en löprunda.

Kommentera

Publiceras ej